Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše učinkovitosti spletne strani.
Z nadaljevanjem brskanja po strani se strinjate z uporabo piškotkov. Za več informacij kliknite tukaj

Weber Saint-Gobain - Official website of the company

Kariera

 

Weber deluje v 35 državah in zaposluje 10.000 ljudi. V Sloveniji smo prisotni z enim obratom in trenutno zaposlujemo 28 ljudi.

Weber je del koncerna Saint-Gobain, ki v 45 državah zaposluje 200.000 ljudi vseh profilov.

 

 

Zaposleni: jedro uspeha Webra

Glede na naše potrebe po inovacijah, ciljni usmerjenosti k kupcu in našemu iskanju odličnosti, cenimo odprte ljudi, ki so sposobni delovati v timu, sprejemajo drugačnost kultur in so pripravljeni spreminjati stvari.

Od zaposlenih pričakujemo visoko pripadnost podjetju. Integriteta, zvestoba, odkritost, predanost in pozornost do ljudi so bistvene osebnostne značilnosti, ki jih iščemo pri naših zaposlenih. 

Potrebujemo ljudi, ki imajo sposobnost in željo razviti svoje spretnosti in so odprti za izobraževanja ter usposabljanja.


Zaposlovanje

Zaposlovanje je ključni process pri Webru: Ljudi ne iščemo samo po profilu ampak iščemo karierno perspektivne ljudi, ki želijo rasti s podjetjem.

Webrov način usmerjanja kariere zaposlenih je iskanje ravnotežja med osebnim in poklicnim razvojem v skladu s potrebami podjetja.


Osebni razvoj in mobilnost znotraj podjetja

Mobilnost znotraj podjetja je način ustvarjanja korporacijske kulture za širjenje idej znotraj podjetja in iskanja različnih pogledov, ki izgrajujejo osebnosti ter tako privabljajo in zadržujejo ljudi v Webru.


Usposabljanja in ocenjevanja

Usposabljanja in izmenjava izkušenj, zlasti na mednarodni ravni, razvijajo znanja in spretnosti, motivirajo in usmerjajo kariero.

Posebna pozornost in napori so vloženi v zaposlovanje in usposabljanje ljudi v prvih vrstah, ki so hrbtenica Webrove organizacijske strukture in v neposrednem stiku s svojimi strankami.


Stili vodenja

Glavna značilnost Webrovih vodij je njihova sposobnost, da izobražujejo svoje ekipe, da so jim na voljo in da so njihovi vzorniki. Vzeti si morajo čas za komunikacijo in razlaganje korporativne strategije, ciljev in rezultatov.

Vodje, ki so zaposleni v Webru, morajo biti spoštljivi do vsake osebe in vsakega mnenja. Njihova naloga je poslušati in motivirati, spraševati za mnenje, biti ustvarjalni in razložiti svoje odločitve.